Ґеншін Імпакт Вікі
Advertisement

Зображення квесту.png

Квести в Genshin Impact поділяються на чотири типа:

  • Квести Архонтів – серія квестів, що розповідають основну історію мандрівника й Паймон, подорожуючих разом світом Тейват в пошуках зникло брата/сестри мадрівника, так само за сумісництвом відвідуючи сімох архонтів.
  • Сюжетні квести – квести, що загалом складаються з глав чи ланок квестових подій, пов'язаних з грабельними персонажами, в яких розповідаються передісторії або розповіді їх історії, загадом розкриваючих персонажів з неочікуваної сторони.
  • Світові квести – квести, які можна отримати розмовляючи з неігровими персонажами в різних куточках Тейвату. Загалом, ці квести розповідають історії про різні місця та доповнюю історію світу.
  • Доручення – щоденні квести, виконав які гравець отримує винагороду. Деякі з цих квестів мають свою унікальну сюжетну історію.

Для більш детального ознайомлення, перейдіть за відповідним посиланням до статті, яка вас цікавить, аби переглянути списки квестів та винагород.

Примітки[]

Приклад зайнятості персонажа

  • В деяких випадках можливість доєднатися до квесту є заблокована через те, що першорядний персонаж зайнятий у виконанні іншого квеста. Гравець може зайди до меню квестів, аби дізнатися, який з цих квістів необхідно звільнити для того, щоб вивільнити персонажа для необхідного квеста. Ця механіка згадується під час меню завантаження.

Дивись також[]

  • Глави

Навігація[]

Advertisement